• الموقع : موقع سماحة العلامة السيد محمد علي الحسيني .
        • القسم الرئيسي : لغات أخرى .
              • القسم الفرعي : עברית .
                    • الموضوع : ד"ר מוחמד עלי אלחוסייני מאוסלו האחווה האנו .

ד"ר מוחמד עלי אלחוסייני מאוסלו האחווה האנו

מוחמד עלי אל חוסייני אמר כי למושג האחווה האנושית יש עומק שמדובר בתפיסה ההומניטרית החשובה ביותר, אשר תהפוך לבסיס כולל לכלל חברות אנושיות בעלות שינויים דתיים ואתניים שונים. פירושו חזרה למוצא אנושי, כלומר לאבינו וחוה.

בכנס לאחווה ההומניטרית שאורגנה על ידי הליגה המוסלמית והמועצה הסקנדינבית באוסלו, קרא אל חוסייני לחזור למקור ולעובדה שיש מקור ייחודי לכל העמים ולכל העמים, והצביע כי עומק האחווה האנושית והממדים החורגים מגבולות הדת ואתניות שזורים זה בזה בין בני אדם, מערכת יחסים זו מבוססת על כבוד, צדקה וחמלה.

סייד אל חוסייני קרא לצורך להתאחד כדי להשיג אחווה אנושית, באמצעות מספר נקודות חשובות בנוסף לתפקיד החוקרים הנוצרים, היהודיים והאסלאמיים בכיוון תומכי הדתות האלוהיות הללו, תוך שהם מדגישים העובדה שמקורם ברהימי מאחד אותם, המקור האנושי מביא אותם בראש ובראשונה לבני אדם ברחבי העולם.

אל חוסייני הדגיש גם את הצורך בוועדה המורכבת מחסידי שלוש הדתות כדי לפקח על ההתקדמות ואילו מכשולים עשויים להיתקל בכדי להשיג אותם.

סייד אל חוסייני אישר את ההשפעה החיובית שיכולה להיות למימוש האחווה האנושית בשטח, על ידי ביטול שנאה, קיצוניות ואלימות, על ידי החלפתה בתרבות של סובלנות, אהבה וחיים ועל ידי קידום דו קיום של שלום, כמו גם רגישות של הקהילה ההומניטרית לגזענות, קיצוניות וטרור, אלה המנצלים ומשתמשים בערכים ומושגים דתיים או אתניים כדי להשיג מטרות ויעדים אנטי אנושיים.

מוחמד עלי אל חוסייני קיווה כי הסימפוזיון ישמש במה להפגיש השקפות, לקידום תרבות של שלום, איחוד מושגי הסובלנות והפחתת ההבדלים בין עמים ועמים במטרה ליצור תרבות של שלום. סצינה חיובית ומבטיחה לאנושות.


  • المصدر : http://www.mohamadelhusseini.com/subject.php?id=788
  • تاريخ إضافة الموضوع : 2019 / 12 / 02
  • تاريخ الطباعة : 2024 / 04 / 19